Opravárna s.r.o. od roku 2019 nově pracuje i formou B2B. Pro B2B model nově používáme název RepairSyS, což je zároveň náš nový vlastní zakázkový systém. Z naší sítě téměř 1900 opravářů a servisů jsme oslovili ty, kteří mají příslušné vzdělání, dokážou poskytovat profesionální servisní služby a jsou ochotní s námi spolupracovat. Vznikla zcela unikátní databáze téměř 200 profesionálů, které máme rozdělené dle lokality, zkušeností, schopností, vzdělání apod. Postupně je zasmluvňujeme a přidělujeme dle potřeby B2B zákazníkům. Stali jsme se například výhradním servisem privátních značek Mall, pro které děláme záruční servis především zahradní techniky. Jsme také výhradním záručním a pozáručním servisem sportovních elektronických přístrojů pro Decathlon. V této oblasti disponujeme 17 proškolenými techniky, kteří jsou schopní napříč republikou i v řádu hodin zajet přímo za zákazníkem opravit třeba elektronické běhací pásy či rotopedy. 

Jsme otevřeni novým výzvám a i přes nedostatek odborníků v oblasti montáží a servisu máme lidí dost. Pokud dovážíte či prodáváte jakékoliv zejména elektronické výrobky a máte problém s jejich záručním i pozáručním servisem, ozvěte se nám, jsme schopní pro vás tyto činnosti v nejvyšší kvalitě a za dobrou cenu zajistit v rámci celé ČR. Naši technici buď mohou servisy, montáže a instalace provádět přímo u vašich zákazníků či u vás ve firmě nebo v našem servisu v Praze-Běchovicích, kam lze výrobky přepravními službami zasílat. Najdeme pro Vás ty správné lidi, necháme je doškolit na váš sortiment a Vy budete mít o starost méně. Outsourcing servisních a montážních služeb je pro firmy úlevou a vyplatí se i finančně, protože nemusíte platit vlastní servisní techniky bez ohledu na to, zda pro ně máte práci nebo ne. U nás platíte jen za skutečně odpracované hodiny našich lidí na základě měsíčních výkazů. Část honoráře mají technici navázanou na zákaznickou spokojenost, kterou pravidelně ověřujeme a na které si velmi zakládáme. 

Neopravitelné výrobky si rozebereme na náhradní díly a dále použijeme, již dále nepoužitelné výrobky za Vás zrecyklujeme dle odpadového zákona díky spolupráci s kolektivním systémem Asekol. Zajistíme pro Vás tedy celý reklamační proces od A-Z a vy se budete moct zabývat tím, co umíte nejlépe, prodejem vašich výrobků. 

Máme také vlastní zakázkový systém RepairSyS, který za Vás vyřeší veškeré starosti se záručním servisem. Stačí nám zasílat přes API či na míru vytvořený formulář potřebné údaje o koncovém zákazníkovi, výrobku  a závadě a o vše ostatní se postaráme my. Zkontaktujeme zákazníka, domluvíme termín servisu u něj doma, v případě menších výrobků mu objednáme svoz na naše servisní středisko. Po celou dobu budete vy i zákazník informování o průběhu servisu. Každý měsíc pak od nás dostanete komplexní výkaz opravených výrobků. Jsme schopní opravit v podstatě jakékoliv elektronické i mechanické výrobky za rozumné ceny.

Ještě jsme vás nepřesvědčili? Prohlédněte si prezentaci našich služeb a podívejte se na naši case study:

 

                                                                                         

 

Kontakt pro firmy: 

Petr Hübner
Obchod, firemní zákazníci
t: 602 311 983
e: petr@opravarna.cz, obchod@opravarna.cz 

 

STÁLE NABÍRÁME NOVÉ TECHNIKY: 
Zájem máme především o techniky na domácí elektro, tedy ledničky, pračky, myčky, sporáky, menší kuchyňské elektro apod. Nepotřebujeme lidi na mobily a notebooky. Jde o práci pro naše B2B zákazníky z oblasti výroby, prodeje nebo pro pojišťovny. Jedná se o práci na IČ nebo DPP, placenou na základě měsíčních výkazů. Zčásti se jezdí k zákazníkům domů, zčásti se výrobky posílají na náš servis v Praze. Proplácíme hodiny servisu a kilometry, bonusy za spokojenost u zákazníků. Práci si organizujete sami, pouze požadujeme včasné vyřešení zakázky. Vyhláška 50 výhodou. Máme vlastní zakázkový systém a dispečink. Pokud máte zájem, vyplňte prosím krátký dotazník, jakmile budeme mít práci ve vašem okolí, ozveme se vám a případně vás proškolíme na konkrétní produkty. Dotazník ZDE. 

                                                                                                            

Aktuálně ke COVID19: Prodáváme a instalujeme termokamery a vstupní terminály na měření teploty. Zvýšená teplota je jedním z hlavních průvodních znaků virových onemocnění včetně COVID19. Vy tak snadno rozpoznáte potenciálně nakažené osoby, můžete je diskrétně oddělit od ostatních a preventivně poslat domů či na otestování. Chráníte tak zdraví všech vašich zaměstnanců i zákazníků a tedy i nemalé náklady spojené s onemocněním zaměstnanců. Vhodné řešení pro úřady, nemocnice, obchody i firmy. Více informací a objednávky ZDE.