Část kategorií již opravujeme vlastními lidmi či za pomocí partnerských servisů. Jedná se o kategorie mobilní telefony, PC, fitness a zahradní technika. Tyto kategorie najdete na hlavní stránce označené červeně. Není třeba registrace, ani se neplatí poplatek za zadání zakázky. Pouze vyplníte krátký formulář, kde popíšete výrobek a dáte na sebe kontakt. My se vám ozveme a domluvíme termín svozu výrobku k nám nebo vám domluvíme návštěvu našeho technika u vás doma.
Možnost B :
Nebo si najděte nejbližšího opraváře ve vašem okolí z celé naší sítě:
1. Začněte vytvořením zakázky na hlavní stránce. Vyberte kategorii, která nejvíce odpovídá výrobku. Uveďte vaší adresu. Pokud nejste ještě zaregistrovaní, zaregistrujte se.
2. Systém ihned ukáže, kolik je ve vašem okolí opravářů či odborných servisů odpovídajících vašemu zadání.
3. Nyní je potřeba zaplatit 75 Kč platební kartou nebo rychlým převodem přes internetové bankovnictví a vaše zakázka bude ihned nabídnuta všem opravářům a servisům v okolí. Tato drobná částka slouží k provozu našeho webu a je také zárukou, že máte o zakázku skutečně zájem.
4. Opraváři, kteří o zakázku projeví zájem, Vám napíšou přibližnou cenu, za kterou by byli ochotní výrobek opravit. Vy si z nich vyberete dle ceny a jejich hodnocení. Zobrazí se Vám vzájemně kontakty.
5. Můžete kontaktovat mailem či telefonicky kolik firem či lidí chcete. Pokud se Vám stále žádná nabídka nezdá výhodná, můžete rozšířit oblast hledání a to po dobu jednoho měsíce.
6. Jakmile si vyberete opraváře, předejte mu výrobek a po opravě zaplatíte dohodnutou cenu přímo opraváři či servisu. U hobby opravářů doporučujeme nechat si vystavit a opravářem podepsat k výrobku předávací protokol. Opravárna se snaží opraváře ověřovat a k dipozici je i jejich hodnocení samotnými zákazníky, nicméně za opraváře a jejich práci právně neručíme. U servisů je protokol automatický.
7. Na konci nezapomeňte zakázku uzavřít jako opravenou, aby Vám už nechodily další nabídky. A prosím ohodnoťte opraváře hvězdičkami i slovním popisem.
8. Pokud se Vám žádný opravář z naší široké sítě neozve, znamená to nejspíš, že výrobek opravit nejde nebo se to nevyplatí. To se bohužel vzhledem k nekvalitní výrobě stává. V takovém případě Vám na konci platnosti zakázky automaticky vrátíme celých 75 Kč zpět na účet. Zdarma si tak vlastně otestujete, jestli je výrobek ještě opravitelný. Neopravitelný výrobek prosím nevyhazujte do směsného odpadu, ale odevzdejte ho k ekologické recyklaci. Nejhustší síť červených kontejnerů má partner Opravárny, společnost Asekol. Nejbližší jednoduše najdete ZDE.
1. Zaregistrujte se zdarma na našem webu. Při registraci si vyberte z kategorií, co všechno umíte opravit.
2. Profil vyplňte opravdu pečlivě. Čím více o sobě napíšete, tím máte větší šanci získat zakázku. Vyplňte hlavně i lokalitu, kde budete schopni opravy provádět, telefon, funkční email. Jste-li firma či odborný servis, vyplňte také své IČ.
3. Budeme vám posílat do mailu nabídky oprav.
4. Zareagujte přes náš systém, zda opravu přijímáte a napište zákazníkovi, kolik přibližně bude oprava stát či mu připište vzkaz. Pokud si Vás zákazník vybere, systém vám poté vzájemně zobrazí kontakty. Kontaktujte ho prosím a domluvte detaily předání. Lze s ním také dále komunikovat přes náš chat. Zákazníkům na požádání vystavte k výrobku předávací protokol.
5. Zákazník následně bude vyzván k uzavření zakázky a dá vám hodnocení.
6. Oproti původní verzi nyní za vaše služby neplatíte žádnou provizi.
7. Naproti tomu můžete svou nabídku topovat. To znamená, že mezi ostatními nabídkami bude ta vaše vidět nahoře a zvýrazněná. Topování nabídky stojí od 49 Kč a lze platit kartou nebo sms platbou.
Opravárna (www.opravarna.cz) je momentálně s více než 1500 zaregistrovanými opraváři a servisy největší opravárenská síť v ČR. Snadno propojí zákazníka s nejbližším servisem či opravářem za rozumnou cenu. Umí tak jako jediný v republice pomoct téměř se vším od zašití kalhot, nalezení hodinových manželů, renovace nábytku, až po odbornější úkony jako je výměna rozbitého displeje u mobilního telefonu či oprava ledničky. Web po jednoduchém zadání popisu zakázky a zaplacení drobné částky na údržbu webu rozešle zákazníkovu poptávku opravářům a servisům do mailu. Ti nabídnou cenu, zákazník si z nich po dobu jednoho měsíce platnosti poptávky může vybírat, kontaktovat je, rozšiřovat oblast hledání. Nakonec opraváře ohodnotí.
Vadí nám, že většina výrobků od mobilních telefonů až po lednice či boty je často vyráběna tak, že se krátce po uplynutí záruční doby rozbijí. Současně nastavená ekonomika nás nutí koupit nový výrobek, přestože je možné tyto výrobky i opravit. Končí tak zbytečně v odpadu a přitom republika i naše blízké okolí je plné šikovných lidí a firem, které by těmto výrobkům dokázali prodloužit život. Proto jsme vytvořili Opravárnu. Jsme otevření jak hobby opravářům, tak servisům všeho druhu. Záleží na zákazníkovi, koho si na základě nabídnuté ceny a hodnocení vybere. Hlásíme se k zásadám společensky odpovědného podnikání. Nadpoloviční většinu zisku vracíme vždy zpět do rozvoje společnosti, dáváme přivýdělek všem včetně obtížně zaměstnatelných osob a naší činností přispíváme k udržitelnému rozvoji a ochraně životního prostředí. Nekupujte zbytečně nové výrobky, šetřete přírodu a podporujte místní ekonomiku.